lillface

Alla inlägg under december 2012

Av lola - 9 december 2012 15:41

Detta fick jag i lucka 9:

ett läppglans som luktar typ persika elr något,jätte fint på<3

 











 

Av lola - 9 december 2012 15:09


Detta är min önskelista till mina föräldrar :



.Pengar


Presentkort på dessa affärer:

 

         


Detta superroliga spel där det finns super goda och super äkliga smaker men de ser likadana ut haha

 



.Kassaskrin

 


Detta önskar jag mig av kompisar:


.Ett lip butter 

 




Olika bodybutters :


 


.Presentkort på bodyshop


.Iphone skal


YEAY DÄR HAR VI DEN '



 


Av lola - 8 december 2012 22:45

Hiss:
.Detta underbar lipbutter från bodyshop
.Instagram

Diss:
.Mycket folk på tunnelbanan
.när man inte kan sova;(


Puss

Av lola - 8 december 2012 11:27

detta fick jag i lucka 8 :
en nagelrektangel typ det är olika steg föt fina naglar

Puss

Av lola - 7 december 2012 18:40

Hej!,

Detta fick jag i lucka 5:

En mini hårborste som är i trä, den är superbra för trassligt hår ,enda dissen är att den tappar "piggarna" ganska lätt.


 




Detta fick jag i lucka 6:

En showergel med lukten Mango luktar värkligen mango I LOVE IT  


 





Detta fick jag i lucka 7:

En bodylotion med lukten citron luktar så himla gott REKOMENDERAR !!  



 

Av lola - 7 december 2012 18:33

Då kör vi<3


.Hej,Kan du göra videos om frisyrer mm.?

        Från Hanni 


Svar Ja, om ni ger lite specifika videos ni vill ha så kanske jag gör det<3


.Gillar du Mysbyxor/mjukisbyxor?

    Från du vet hon snygga 


Svar Ja, det gör jag! ;)


.Vad är din favvofärg?

      Från  anna 


Svar Rosa absolut!<3


.Hur mycket kostade TheBodyShop-Kalendern?

          Från Venne


Svar  800 kr


Fortsätt skriva frågor!


 

Av lola - 5 december 2012 22:05

Hej,
jag sökte en roll i lindex reklamfilm och dem blev intresserade jippi så ska bå sista castingen imorgon håll tummarna nu då är lite nervös men aja
Gud vilken snö det var idag asså trafiken stannade ju helt och snön var över knäna herregud på en natt liksom

Puss

Av lola - 5 december 2012 22:05

Hej,
jag sökte en roll i lindex reklamfilm och dem blev intresserade jippi så ska bå sista castingen imorgon håll tummarna nu då är lite nervös men aja
Gud vilken snö det var idag asså trafiken stannade ju helt och snön var över knäna herregud på en natt liksom

Puss

Presentation


hej alla sötisar
jag är en 11 årig tjej som älskar gymnastik
Här bloggar jag om min vardag

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

new in...

nytt!  


Ovido - Quiz & Flashcards